طراحی لوگو

ساخت وبلاگ

 

برای طراحی لوگو کار با این ابزار در فتوشاپ کمی مشکل می باشد برخلاف نرم افزار کرل . اما سختی کار با Pen نباید مانعی برای طراحی شما به حساب بیاید . فقط کافیست تمرین ها را به دقت و با استفاده از تصاویری که قرار میدهم طراحی کنید . سعی کنید در کشیدن خطوط حساسیت به خرج ندهید . راحت با ابزار کار کنید و هر جا که به نتیجه نرسیدید از دوباره تلاش کنید  .

1. یک صفحه با ابعاد 600×600 ایجاد کنید . Ctrl+N یا منوی File > New

1.1.بر روی لایه ای که ایجاد کرده اید دابل کلیک کرده و تنظیمات گزینه گرادیانت را همانند تصویر زیر تغییر بدهید . طراحی لوگو

. ابزار Pen Tool را انتخاب کرده و شکل زیر را با درصد رنگی های مشخص شده ترسیم کنید . اگر برای کشیدن خطها مشکل دارید تصویر زیر را ذخیره کنید و زیر لایه اصلی شکلی که می خواهید بکشید قرار بدهید . سپس شروع به کشیدن از روی کادر کنید .

مثل کشیدن نقاشی در دوران مدرسه با استفاده از کاغذ روغنی با استفاده از ابزار Convert Point Tool و کلید Ctrl می توانید محل نقاط را تغییر داده و آنها را کمی جابجا کنید تا به شکل نهایی برسید . جهت انحنا دادن به خطوط هم بر روی نقاط کلیک کرده تا 2 اهرم فعال شود . سپس اهرم ها را به طرفین بکشید و با کاربرد آن آشنا شوید.

 

در زمان طراحی لوگو در کشیدن خطوط حساسیت به خرج ندهید و راحت کار کنید  بدون نگرانی از خراب شدن شکلی که قرار است به عنوان تمرین شما باشد . من مراحل این آموزش را فقط با استفاده از عکس قرار میدهم و توضیحاتی لابه لای تصاویر قرار نمیدهم . هر کجا که نیاز به تغییر درصد رنگی باشد زیر آن درصد مشخص شده را تایپ میکنم.

طراحی لوگو...
ما را در سایت طراحی لوگو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : طراحی لوگو logo11 بازدید : 82 تاريخ : دوشنبه 26 شهريور 1397 ساعت: 15:50